مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-19سياسي

جزییات نشست فراکسیون فرهنگیان مجلس با معاون اقتصادی رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس نشست اعضای فراکسیون فرهنگیان با محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور برگزار شد که البته به غیر از اعضای فراکسیون .

- عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: معاون اقتصادی رییس جمهور عنوان کرد که به دنبال حذف ارز ترجیحی و ساماندهی یارانه های پنهان در کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس نشست اعضای فراکسیون فرهنگیان با محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور برگزار شد که البته به غیر از اعضای فراکسیون دیگر نمایندگان نیز در این جلسه حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه معاون اقتصادی رییس جمهور به تشریح برنامه های دولت در حوزه اقتصاد کلان پرداخت و عنوان کرد که ما ساماندهی و اصلاح ساختار بودجه را به طور جد دنبال می کنیم.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس اظهار داشت: رضایی در این جلسه همچنین عنوان کرد که ما سالانه 65 تا 80 میلیارد دلار یارانه پنهان پرداخت می کنیم که باید این یارانه ها ساماندهی شود و ما به دنبال ساماندهی آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست فراکسیون فرهنگیان مجلس با معاون اقتصادی رییس جمهور

جزییات نشست فراکسیون فرهنگیان مجلس با معاون اقتصادی رییس جمهور