مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-19اقتصادي

اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد در 72 محله استان مرکزی


معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی گفت: اجرای برنامه های پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد در 42 محله شهری و 30 محله روستایی و 2 محیط کار این برنامه ها برای تعداد 90875 نفر در شهر و روستاها و همچنین 350 نفر در محیطهای کار توسط 20 تیم شهری و روستایی انجام شده است.

- مهناز سالاروند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: متناسب با شرایط فرهنگی و اجتماعی و برنامه ریزی بر اساس سیاست و دستور العمل های ارسالی بهزیستی کشور معاونت امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی نیز اقدام به اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد را هر ساله در دستور کار خود قرار داده است که با توجه به شیوع کرونا در دوسال گذشته تغییراتی در نحوه اجرای این برنامه ها را پیش رو داشته است که عمدتا اساس این برنامه ها مبتنی بر  جامعه و تلفیقی است.

وی افزود: اجرای برنامه های پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد در 42 محله شهری و 30 محله روستایی و 2 محیط کار این برنامه ها برای تعداد 90875 نفر در شهر و روستاها و همچنین 350 نفر در محیطهای کار توسط 20 تیم شهری و روستایی انجام شده است.

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی یادآور شد: برنامه های پیشگیرانه در محیط های آموزشی با توجه به شیوع بیماری کرونا در سال جاری در مراکزی از جمله پیش دبستانی و مهدهای کودک، مدارس و دانشگاهها اجرا نشده است و ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد در 72 محله استان مرکزی

اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد در 72 محله استان مرکزی