مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-19اقتصادي

طرح جهش تولید در دیم زارهای ایلام آغاز می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام از آغاز طرح جهش تولید در دیم زارهای استان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سطح 40 هزار هکتار از اراضی استان اجرا می شود.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام از آغاز طرح جهش تولید در دیم زارهای استان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سطح 40 هزار هکتار از اراضی استان اجرا می شود.

محمدعلی اقدسی اظهار کرد: طرح جهش تولید در دیم زارها سال گذشته در هشت استان کشور اجرا شد که به دلیل نتیجه مثبت، امسال نیز هفت استان از جمله ایلام به دامنه اجرای این طرح اضافه شدند.

وی با بیان اینکه طرح جهش تولید در دیم زارهای استان ایلام نیز در سطح پنج محصول دیمی شامل گندم و جو، نخود، عدس و دانه ای روغنی اجرا می شود، تصریح کرد: در طرح جهش تولید در دیم زارهای استان از کشاورزان مجری به طور ویژه بخش های مختلف حمایت و افراد متقاضی اجرای این طرح مشمول تسهیلات بانکی ارزان قیمت، تخفیف هزینه بیمه محصولات، تامین تسهیلات مورد نیاز برای خرید ماشین آلات کاشت و برداشت می شوند.

اقدسی با تاکید بر اینکه به افراد مجری طرح به صورت قرض الحسنه تا سقف یک میلیارد ریال وام، تامین نهاده های مورد نیاز ( کود و بذر) و ارائه خدمات اموزشی ارائه می شود، تصریح کرد: 40 نفر از کارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهش تولید در دیم زارهای ایلام آغاز می شود

طرح جهش تولید در دیم زارهای ایلام آغاز می شود