مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-19سياسي

مدارس بدون اجبار دانش آموزان بازگشایی شود


یک عضو سابق کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات آموزشی که داشته ایم بازگشایی مدارس منطقی است، اما خانواده ها را نباید برای حضور دانش آموزان در سر کلاس درس اجبار کرد.

- ایسنا/اصفهان یک عضو سابق کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات آموزشی که داشته ایم بازگشایی مدارس منطقی است، اما خانواده ها را نباید برای حضور دانش آموزان در سر کلاس درس اجبار کرد.

محمدجواد ابطحی در گفت وگو با ایسنا درباره احتمال بازگشایی مدارس از اول آبان ماه، اظهار کرد: معتقدم بازگشایی مدارس یک ضرورت است، چراکه دو سال است که از حضور دانش آموزان در مدارس به شکل فعال جلوگیری شده و این امر ضربات روحی و آموزشی به آنان وارد کرده است، البته دانش آموزان در این دو سال قدر و منزلت مدرسه و معلمان خود را بهتر دریافتند.

وی افزود: بیشتر خانواده ها نیز با بازگشایی مدارس موافق هستند.

البته اظهار نظر برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه احتمال وقوع پیک ششم کرونا وجود دارد نگران کننده است و واکسیناسیون هم در برخی از شهرها به طور کامل انجام نشده و روند کندی دارد.

این عضو سابق کمیسیون آموزش مجلس، تصریح کرد: از طرفی هم اگر باز هم مدارس را تعطیل کنیم دانش آموزان در محله های خود بدون ماسک و بدون رعایت پروتکل ها در حال بازی با یکدیگر هستند و احتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس بدون اجبار دانش آموزان بازگشایی شود

مدارس بدون اجبار دانش آموزان بازگشایی شود