مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-19اقتصادي

فرار رو به جلو مدیران آزمایش: تا نیم سال آینده دو خط تولید راه اندازی می کنیم!


کارخانه آزمایش پس از بازدید رییس جمهور در صدر اخبار قرار گرفت و دستگاه های مختلف مأمور به احیای مجدد آن شدند، در چنین شرایطی مدیران کارخانه که سالها خبری از آنها نبوده از راه رسیده و با دستپاچگی از راه اندازی 2 خط تولید تا 6 ماه آینده می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، از اصلی ترین محورهای سفر رییس جمهور به استان فارس، بازدید کاملا سرزده از کارخانه آزمایش بود که سبب شد پس از سالها فراموشی و ساکت گذاشتن ماجرا، آزمایش به مرکز توجه رسانه ها، صنعتگران و مسئولین قرار بگیرید.

از جمله اتفاقات پس از این بازدید، اعلام آمادگی مالکان کارخانه برای راه اندازی اولین فاز آن، شامل 2 خط تولید، تا 6 ماه آینده بود که کمتراز 2 روز پس از رفتن رییس جمهور، توسط معاون اقتصادی استاندار به رسانه ها اعلام شد.

تصمیمی عجولانه و غیرکارشناسی که به نظر ناشی از نگرانی مدیران آزمایش و  بیشتر  یک فرار رو به جلو است.

اگر راه اندازی کارخانه به همین سادگی و در 6 ماه امکان پذیر بوده، چرا تاکنون انجام نشده و از اساس چرا چنین کارخانه ای تعطیل شد؟ چرا برای راه اندازی کارخانه هیچ وقت مراجعه ای نشد؟ سید رئوف انوری فر، یکی از چندهزار خرده سهامدار آزمایش، که از سال 78 سهامدار این شرکت است، در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، با ابراز خوشحالی از حضور میدانی ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار رو به جلو مدیران آزمایش: تا نیم سال آینده دو خط تولید راه اندازی می کنیم!

فرار رو به جلو مدیران آزمایش: تا نیم سال آینده دو خط تولید راه اندازی می کنیم!