مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-19سياسي

بازی ، ابزاری جدی برای مقابله با اقدامات مبتنی بر تهاجم فرهنگی است


رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: بازی را ابزاری جدی در راستای اجرای سیاست های فرهنگی کشور، به ویژه مقابله با بسیاری از اقدامات مبتنی بر تهاجم فرهنگی می دانیم و معتقدیم برای این امر باید به سمت پرورش استعدادهای داخلی با رویکرد طراحی و تولید بازی .

- "بازی"، ابزاری جدی برای مقابله با اقدامات مبتنی بر تهاجم فرهنگی است رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: بازی را ابزاری جدی در راستای اجرای سیاست های فرهنگی کشور، به ویژه مقابله با بسیاری از اقدامات مبتنی بر تهاجم فرهنگی می دانیم و معتقدیم برای این امر باید به سمت پرورش استعدادهای داخلی با رویکرد طراحی و تولید بازی های مبتنی بر ارزش های فرهنگی خود حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی با تاکید بر این که بازی رومیزی به عنوان یک کالای فرهنگی مانند کتاب، موسیقی، سینما و.

هنوز به شکل کامل جای خود را در میان خانواده های ایرانی باز نکرده است اظهار داشت: این موضوع مهم است که ما چه فرهنگی را تقویت می کنیم.

در فضایی که بیشتر تولیدات مبتنی بر الگوبرداری از بازی های غربی است، رویداد بازی دانان بر روی همین موضوع تمرکز کرده که خوراک فرهنگی غنی تولید کند و طراحان و تولیدکنندگانی پرورش دهد که با دغدغه و تعهد برمبنای نیاز داخلی بازی طراحی و تولید کنند و مروج اندیشه ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی ، ابزاری جدی برای مقابله با اقدامات مبتنی بر تهاجم فرهنگی است

بازی ، ابزاری جدی برای مقابله با اقدامات مبتنی بر تهاجم فرهنگی است