مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-19پزشكي

همراهی کرونا و واکسن هراسی در تهدید سلامت مادر و جنین


بیش از 600 روز از شیوع بیماری کرونا در استان مرکزی می گذرد، تاکنون 5 پیک که هر کدام از دیگری سنگین تر بوده است را پشت سر گذاشته ایم و این روزها زمزمه هایی از شیوع پیک ششم به گوش می رسد، - ایسنا/مرکزی بیش از 600 روز از شیوع بیماری کرونا در استان مرکزی می گذرد، تاکنون 5 پیک که هر کدام از دیگری سنگین تر بوده است را پشت سر گذاشته ایم و این روزها زمزمه هایی از شیوع پیک ششم به گوش می رسد، ظاهرا این ویروس مرموز قصد کوتاه آمدن ندارد.

تاکنون 100 هزار و 323 نفر در استان به ویروس مبتلا شده اند و 2840 نفر نیز جان خود را از دست داده اند و مشخص نیست که تا چه زمانی این ویروس، مبتلا و قربانی روی دست استان بگذارد.

از همان ابتدا اثرگذاری ویروس بر روی افراد در معرض خطر و مادران باردار بارها مورد تاکید قرار گرفت و به محض کشف واکسن و ورود آن به کشور پس از کادر درمان که در خط مقدم مقابله و مواجهه با ویروس بودند، گروه های در معرض خطر واکسینه شدند.

اما و اگرهای بسیاری در خصوص واکسن ها وجود داشته و دارد و هرزگاهی با تکمیل مطالعات و اطلاعات، مباحث جدیدی مطرح می شود، اما رفتار ویروس به گونه ای پیش می رود که تنها راه نجات انسان ها پس از رعایت پروتکل های بهداشتی، همین واکسن های موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی کرونا و واکسن هراسی در تهدید سلامت مادر و جنین

همراهی کرونا و واکسن هراسی در تهدید سلامت مادر و جنین