مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-19اجتماعي

رشد آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان/سردرگمی والدین برای مقابله


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به ناآگاهی و سردرگمی والدین در مقابله با آسیب های اجتماعی، گفت: افزایش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

- ایسنا/یزد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به ناآگاهی و سردرگمی والدین در مقابله با آسیب های اجتماعی، گفت: افزایش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

محمدرضا حدادزاده در نشست تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوجوانان، گفت: نمی توان در استان نسبت به برخی مسائل و آسیب های اجتماعی بی تفاوت بود.

وی آموزش را رکن اصلی رشد و تعالی فرد و جامعه دانست و افزود: متاسفانه نسبت به بحث آموزش نحوه مواجهه با آسیب های اجتماعی از خودکشی گرفته تا انحرافات جنسی، سهل انگاری های بسیاری صورت می گیرد.

حدادزاده با اشاره به رشد آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان گفت: ایجاد مرکزی ویژه دانش آموزان با هدف ارائه مشاوره در حوزه های مختلف جهت کاهش آسیب ها در بین آنان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برخی آسیب ها در بین دانش آموزان مخفی است و در آمارهای رسمی نمی آید و سازوکاری برای دانش آموزان، والدین و حتی مدارس برای برخورد و حل آن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان/سردرگمی والدین برای مقابله

رشد آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان/سردرگمی والدین برای مقابله