مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-19اقتصادي

دستگاه قضایی گره های مفتولی تولید را باز می کند


واحد تولیدی ساخت انواع کابل و مفتول های آلومینیومی یکی از واحدهای راکد در گیلان است که به گفته دادستان انقلاب مرکز گیلان در جلسه مدیران کارخانه تولید انواع کابل و مفتول های آلومینیومی راه های برون رفت این کارخانه از این شرایط بررسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تولید یکی از مؤلفه های تولید به عنوان مهم ترین مؤلفه رشد اقتصادی اشتغال زایی، افزایش درآمد، شکوفایی استعدادهای داخلی، رشد تجارت و بازرگانی بین المللی، پیشرفت صنایع و کارخانجات است که به طور یقین  پیامدهای مثبت اجتماعی و اقتصادی بسیاری دارد که می تواند به توسعه پایدار و طولانی مدت  منجر در کشور کمک کند.

گیلان به دلیل شرایط ژئوپلیتیکی، جغرافیایی، همسایگی با کشورهای حاشیه خزر، عضویت در اتحادیه اقتصادی اوراسیا و همچنین وجود زیرساخت هایی همچون منطقه آزاد انزلی، کریدور شمال به جنوب و  مسیر ریلی و هوایی بسیار برای فعالیت های واحدهای صنعتی منطبق با ظرفیت های این منطقه مثمر ثمر است.

بر اساس آمار در استان گیلان سه هزار واحد صنعتی فعال وجود دارد که با تمام قوا در حال فعالیت هستند ولی در این بین هستند واحدهایی که به دلایل مختلفی ازجمله  کمبود نقدینگی، کمبود مواد اولیه، نوسان قیمت ارز و فرسودگی ماشین آلات، بدهی های مالیاتی  بانکی به تملک بانک ها درآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی گره های مفتولی تولید را باز می کند

دستگاه قضایی گره های مفتولی تولید را باز می کند