مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-19اجتماعي

برخورد جدی با کسانی که توسعه را به سمت تخریب غیر قابل جبران محیط زیست می برند


مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: با کسانی که توسعه را به سمت تخریب غیر قابل جبران محیط زیست، آلودگی و از بین بردن تنوع زیستی می برند مقابله و جلوگیری کنیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: با کسانی که توسعه را به سمت تخریب غیر قابل جبران محیط زیست، آلودگی و از بین بردن تنوع زیستی می برند مقابله و جلوگیری کنیم.

حبیب مسیحی تازیانی صبح امروز (27 مهرماه) در نشست با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، افزود: موضوع حفظ محیط زیست به عنوان یک امر به معروف و جلوگیری از تخریب آن بعنوان یک نهی از منکر است.

وی اظهار کرد: کشور ما نسبت به کشورهای توسعه یافته از قوانین و مقررات جامعی پیرامون حفظ محیط زیست برخوردار است و صراحتا یک اصل از قانون اساسی برای حفظ محیط زیست و تضمین پایداری و مداومت بر توسعه، پیش بینی شده است ولی در اجرا ضعف هایی وجود دارد که با بهره گیری از توان و ظرفیت مردم و نخبگان می توانیم این مشکلات را رفع کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان اضافه کرد: امروزه می توان با ترویج امر به معروف و نهی از منکر در موضوع حفظ محیط زیست و عواملی که باعث تخریب شده است، معضلات این حوزه را حل و با کسانی که توسعه را به سمت تخریب غیر قابل جبران محیط زیست، آلودگی و از بین بردن تنوع زیستی می برند مقابله و جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با کسانی که توسعه را به سمت تخریب غیر قابل جبران محیط زیست می برند

برخورد جدی با کسانی که توسعه را به سمت تخریب غیر قابل جبران محیط زیست می برند