مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-19سياسي

آخرین روستای محروم پارسیان به آب رسید


روستای حسین آباد پارسیان با پیوستن به شبکه آبرسانی به عنوان آخرین روستای فاقد آب این شهرستان شناخته و جشن پایان آبرسانی را با حضور مسئولان برگزار کرد.

- ایسنا/هرمزگان روستای حسین آباد پارسیان با پیوستن به شبکه آبرسانی به عنوان آخرین روستای فاقد آب این شهرستان شناخته و جشن پایان آبرسانی را با حضور مسئولان برگزار کرد.

مراسم جشن پایان آبرسانی به روستاهای فاقد شبکه آبرسانی این شهرستان با حضور امام جمعه پارسیان، جانشین فرمانده سپاه استان هرمزگان، فرماندار پارسیان، معاون بهره برداری و توسعه آبفای استان و مدیر امور آبفای پارسیان برگزار و اهالی روستای حسین آباد از نعمت آب برخوردار شدند.

در همین ارتباط امین قصمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه یکسال از یکپارچه سازی و واگذاری مسئولیت آبرسانی روستاها به آب و فاضلاب استان می گذرد، افزود: آبرسانی به روستاها با برنامه ریزی مدون در حال انجام است و با اجرای پروژه های توسعه ای شاهد بهبود وضعیت آبرسانی در استان هرمزگان و بویژه شهرستان پارسیان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه روستاهای فاقد شبکه آبرسانی استان در برنامه توسعه ای آبفا دیده و در آینده از نعمت شبکه آبرسانی برخوردار خواهند شد، افزود: خوشبختانه با تلاش های انجام شده توانستیم آخرین روستای پارسیان که از نعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین روستای محروم پارسیان به آب رسید

آخرین روستای محروم پارسیان به آب رسید