مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-19اقتصادي

واگذاری امتیاز به خریداران واحدهای پروژه های اوراق مشارکت


رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شهر شیراز اعلام کرد که خریداران پروژه های اوراق مشارکت و سایر املاک شهرداری در صورت تمایل از 20 درصد امتیاز واگذاری کارت اوراق بستانکاری بهره مند می شوند.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شهر شیراز اعلام کرد که خریداران پروژه های اوراق مشارکت و سایر املاک شهرداری در صورت تمایل از 20 درصد امتیاز واگذاری کارت اوراق بستانکاری بهره مند می شوند.

ابراهیم حسینی سه شنبه 27 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: بهره مندی خریداران واحدهای پروژه های اوراق مشارکت و سایر املاک شهرداری از امتیاز 20 درصدی کارت اوراق بستانکاری برای ترغیب فعالان و متقاضیان بخش املاک و ساختمان و نیز تسویه بدهی های شهرداری اجرایی می شود.

حسینی افزود: پیمانکاران شهرداری که مبلغ مطالبات آنها 5 میلیارد ریال و یا بالاتر بوده و مطالبات آنها تا تاریخ 30 آذرماه سال گذشته قطعی شده است، می توانند از مزایای این مصوبه استفاده کنند.

او گفت: همچنین مالکین املاک مورد مسیر در طرح های عمرانی شهرداری با اولویت املاک مورد مسیر بزرگراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و محدوده شهرداری بافت تاریخی، بدون نیاز به شرکت در مزایده عمومی از مشمولین این مصوبه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری امتیاز به خریداران واحدهای پروژه های اوراق مشارکت

واگذاری امتیاز به خریداران واحدهای پروژه های اوراق مشارکت