مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-19اقتصادي

توجه ویژه شهرداری نهاوند به مناطق حاشیه شهر


نگاه ویژه ای به حل مشکلات محلات حاشیه ای سطح شهر داریم و در این راه هیچ تبعیضی بین محلات سطح شهر وجود ندارد.

- ، مجید یوسفی نوید شامگاه دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه نظافت و پاکیزگی محلات سطح شهر و تعمیر و اصلاح باکس های زباله به طور جدی در دستور کار است افزود: با توجه به پناهگاه سگ های ولگرد بحث جمع آوری و عقیم سازی سگ های ولگرد در دستور کار شهرداری است و در حال انجام است.

وی گفت: تعیین تکلیف املاک قولنامه ای و ساماندهی املاک تجاری بلوار شاهد در دستور کاری است و تغییر کاربری 14 هزار متر زمین در محل ترمینال قدیم نهاوند در کمسیون ماده 5 برای تبدیل به بازار خودرو در حال پیگیری و انجام است.

وی با اشاره به اینکه دنبال جناح بندی و حاشیه نیستم افزود: تمام هدفم رفع مشکلات و ساماندهی ورودی ها است و همه توانم را به کار گرفته ام تا مطالبات مردم را محله به محله پیگیری کنم، فضای های مجازی و رسانه ها را رصد می کنم تا به مشکلات و مطالبات مردم برسم، بنابراین همه باید پای کار باشیم و کمک کنیم، زیرا این حواشی سبب شده تا نهاوند با همه ظرفیت ها و داشته هایش از مسیر توسعه عقب بماند.

وی بابیان اینکه پارک صخره ای گردشگری دوخواهران در 22 هزار متر مربع و با اعتبار 5 میلیارد تومان با برنامه زمانی 3 ساله و در 2 فاز احداث می شود افزود: این پارک در دل بافت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه شهرداری نهاوند به مناطق حاشیه شهر

توجه ویژه شهرداری نهاوند به مناطق حاشیه شهر