مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-19سياسي

مهرورزی بن مایه فعالیت ها باشد/اختلاف سلایق را بپذیریم


نماینده ولی فقیه در فارس با این توصیه که مهرورزی بن مایه فعالیت امور بانوان و خانواده قرار گیرد، در توجیه این گفته بیان کرد: در خانواده مهرورزی با بانوان شروع می شود و در تلطیف عواطف جامعه ما هم نقش زنان بسیار موثری دارند.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با این توصیه که مهرورزی بن مایه فعالیت امور بانوان و خانواده قرار گیرد، در توجیه این گفته بیان کرد: در خانواده مهرورزی با بانوان شروع می شود و در تلطیف عواطف جامعه ما هم نقش زنان بسیار موثری دارند.

آیت الله دژکام لطف الله دژکام در دیدار با معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم آیه 39 سوره مبارکه نجم می فرماید وَأَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَی ، و (نمی داند) اینکه برای آدمی جز آنچه به سعی و عمل خود انجام داده (ثواب و جزایی) نخواهد بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله دژکام افزود: حضور سرکار خانم خزعلی از چند جهت برای شهر و استان ما و خود بنده مایه افتخار و مباهات است.

این ارتباطی که ایشان با بیت رفیع مرحوم آیت الله سید نورالدین حسینی الهاشمی دارند که یکی از قله های رفیع علمیت، فرهنگ و دیانت شیراز و ایران در شخصیت ایشان است و از طرف دیگر بیت علم، تقوا و مبارزه مرحوم آیت الله خزعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرورزی بن مایه فعالیت ها باشد/اختلاف سلایق را بپذیریم

مهرورزی بن مایه فعالیت ها باشد/اختلاف سلایق را بپذیریم