مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-19پزشكي

هزینه های غربالگری مادران باردار پرخطر تحت پوشش بیمه قرار دارند


رییس گروه سلامت مادران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هزینه های غربالگری مادران باردار پرخطر تحت پوشش بیمه قرار دارند.

- ایسنا/لرستان رییس گروه سلامت مادران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هزینه های غربالگری مادران باردار پرخطر تحت پوشش بیمه قرار دارند.

مینا رحیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آزمایشات غربالگری مادران باردار لرستان طی دو مرحله انجام می شود که این موضوع از قبل بوده و در حال حاضر نیز به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه قبلا این غربالگری برای همه مادران باردار تحت پوشش بیمه نبوده و به صورت آزاد انجام می شده است، بیان کرد: شیوه نامه جدید که از مردادماه شروع شده و از وزارتخانه نامه ای برای علوم پزشکی لرستان ابلاغ شده این است که مادران باردار بالای 35 سال و مادران بارداری که سابقه مشکلات ناهنجاری در خانواده آنها وجود دارد جزو افراد های ریسک و پرخطر شناخته شوند و غربالگری بارداری آنها تحت پوشش بیمه قرار گیرد و اعلام نکرده که مابقی غربالگری نکنند بلکه در این نامه آمده است که اجباری برای انجام غربالگری نداریم و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن دو گروه ذکر شده اتفاق خوبی در این مسیر افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های غربالگری مادران باردار پرخطر تحت پوشش بیمه قرار دارند

هزینه های غربالگری مادران باردار پرخطر تحت پوشش بیمه قرار دارند