مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-19اقتصادي

تهیه سند بازآفرینی شهر خرم آباد


رییس اداره معماری و ساخت های واجد ارزش و طرح های بازآفرینی راه و شهرسازی لرستان بر تهیه سند بازآفرینی شهر خرم آباد تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان رییس اداره معماری و ساخت های واجد ارزش و طرح های بازآفرینی راه و شهرسازی لرستان بر تهیه سند بازآفرینی شهر خرم آباد تاکید کرد.

برزو بردی نشین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بازآفرینی شهری به معنای ارتقای کیفیت زندگی شهری است که این امر با مشارکت دستگاه ها و مردم صورت گیرد.

وی بیان کرد: بازآفرینی شهری تنها موضوعی کالبدی نیست بلکه جنبه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگ را در برمی گیرد و نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه ها، سمن ها و مردم(شهرسازی مشارکتی) در این راستاست.

رییس اداره معماری و ساخت های واجد ارزش و طرح های بازآفرینی راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: برای موضوع بازآفرینی چندین پیشنهاد را به وزارت راه و شهرسازی ارائه شده است که در صورت موافقت این وزارتخانه آنها را عملیاتی خواهیم کرد.

بردی نشین گفت: یکی از این پیشنهادات با توجه به بافت دو شهرستان خرم آباد و بروجرد، مطالعه بافت تاریخی این دو شهرستان است.

وی اضافه کرد: طالعه طرح بازآفرینی شهر خرم آباد نیز یکی از پیشنهاداتی بوده که به وزارت راه و شهرسازی داده شده است که در صورت موافقت و اخذ مجوز مطالعه آن، براساس مصوبه شورای عالی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه سند بازآفرینی شهر خرم آباد

تهیه سند بازآفرینی شهر خرم آباد