مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-19پزشكي

آغاز طرح تکمیلی واکسیناسیون کرونا برای نوبت اولی های شهر بندرعباس


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: طرح واکسیناسیون محلات  بندرعباس، برای آن دسته از افراد که در سنین بالاتر از 12 سال قرار دارند و تاکنون موفق به دریافت اولین نوبت واکسن خود نشده اند، - ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: طرح واکسیناسیون محلات  بندرعباس، برای آن دسته از افراد که در سنین بالاتر از 12 سال قرار دارند و تاکنون موفق به دریافت اولین نوبت واکسن خود نشده اند، آغاز می شود.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (27 مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در 24 ساعت گذشته با جان باختن یک بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان، شمار کل جان باختگان به دوهزار و 418 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با بستری شدن 44 نفر دیگر شمار کل بستری های کرونا در استان به 161 نفر رسید، اظهار کرد: اکنون 34 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 6 نفر از آن ها وخیم است.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با همکاری بسیج جامعه پزشکی ناحیه شهرستان، طرح تکمیلی واکسیناسیون کرونا برای نوبت اولی های شهر بندرعباس را کلید می زند، اضافه کرد: طرح واکسیناسیون محلات بندرعباس، برای آن دسته از افراد که در سنین بالاتر از 12 سال قرار دارند و تاکنون موفق به دریافت اولین نوبت واکسن خود نشده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تکمیلی واکسیناسیون کرونا برای نوبت اولی های شهر بندرعباس

آغاز طرح تکمیلی واکسیناسیون کرونا برای نوبت اولی های شهر بندرعباس