مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-19سياسي

وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان همیشگی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: وحدت در این استان مربوط به یک هفته و یک سال نیست و این وحدت درمیان برادران و خواهران شیعه و سنی همیشگی بوده است.

- منصور باقر بیک در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: همه ساله در ماه ربیع الاول به مناسبت میلاد آخرین فرستاده خدا و به ابتکار امام خمینی (ره) فاصله بین 12 تا 17 ربیع الاول در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی به مناسبت هفته وحدت برنامه های متعددی برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: البته وحدت در استان سیستان و بلوچستان مربوط به یک هفته و یک سال نیست و این وحدت در میان برادران و خواهران شیعه و سنی همیشگی بوده و هست و به هیچ عنوان هم گسستنی نیست.

وی ادامه داد: وحدت اسلامی به معنای یکی شدن مذاهب نیست، بلکه وحدت به معنای اتحاد و هم بستگی پیروان مذاهب مختلف اسلامی است و همه مسلمانان می توانند با تکیه بر مشترکات بسیاری که دارند در برابر دشمنان اسلام صف واحدی را تشکیل دهند و از نفوذ بیگانگان و تسلط آنان بر مسلمانان جلوگیری کنند.

حجت الاسلام باقر بیک گفت: نگاه هفته وحدت، نگاهی وحدت آفرین در همه مشترکات موجود در جهان اسلام و مسلمانان است و در حقیقت هفته وحدت، هفته عزم و اراده در گام برداشتن به سوی بهترین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان همیشگی است

وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان همیشگی است