مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:202021-10-19اقتصادي

هلال احمر 6 میلیون دُز دیگر واکسن وارد کشور کرد


بیست وهشتمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون دُز واکسن، امروز سه شنبه؛ بیست و هفتم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه تلاش ها برای واردات واکسن همچنان ادامه دارد گفت: با همراهی و همکاری خوب مسئولان در دستگاه های کشور و مدیریت معاون اول رییس جمهور، طی 10 روز گذشته جمعیت هلال احمر 5 محموله به میزان 30 میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور کرد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون، 82 میلیون و 390 هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است.

همتی با بیان اینکه واکسن های وارداتی همچنان از نوع سینوفارم است، گفت: واکسن های وارداتی هلال احمر از نوع سینوفارم و معمولا با تاریخ انقضای مدت دار است که الان هم محموله های اخیر در انبارهای وزارت بهداشت برای واکسینه کردن همه هموطنان دپو شده و تقریبا تا الان به اندازه کل جمعیت ایران، هلال احمر واکسن وارد کرده است.

رییس جمعیت هلال احمر در پایان با اعلام اینکه واردات واکسن و واکسینه شدن جامعه، مرگ و میر ناشی از کرونا را کاهش داده است اظهار کرد: خوشبختانه نتیجه اصلی حاصل از واردات واکسن و واکسینه کردن مردم، کاهش موارد مرگ و میر ناشی از بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر 6 میلیون دُز دیگر واکسن وارد کشور کرد

هلال احمر 6 میلیون دُز دیگر واکسن وارد کشور کرد