مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 03:552021-10-19اقتصادي

چالش سیب کاران مشگین شهری؛ از جولان دلالان تا کمبود صنایع تبدیلی+فیلم


شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل یکی از قطب های تولید سیب در منطقه محسوب می شود و اما سه عامل نبود بازار فروش مناسب، کمبود صنایع تبدیلی و جولان دلالان همواره سبب مشکلاتی برای باغداران شده است.

-   کمبود صنایع تبدیلی مشکلی دیرینه در استان اردبیل یکی از مهم ترین دغدغه کشاورزان و باغداران، عدم وجود بازار فروش مناسب، دلالی و هم چنین کمبود صنایع تبدیلی در این استان و شهرستان مشگین شهر بوده که این موضوع همه ساله سبب ضرر و زیان هنگفت کشاورزان می شود.

این موضوع مورد تاکید مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشگین شهر نیز بوده؛ وی با اشاره به ایجاد سورتینگ میوه در شهرک صنعتی مشگین شهر بیان کرد: با توجه به نبود صنایع تبدیلی در شهرستان مشگین شهر، ضایعات میوه به استان های دیگر منتقل می شود که در صورت ایجاد صنایع تبدیلی، علاوه بر امکان نگهداری بیشتر میوه های برداشتی و ضایعات، مشکل بیکاری نیز تاحدودی رفع می شود.

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مشگین شهر گفت: تصمیمات خوبی برای ایجاد صنایع تبدیلی میوه در شهرستان مشگین شهر گرفته شده که امیدواریم با پیگیری نمایندگان و مسؤولان استانی و شهرستانی این مساله مهم رفع شود.

  ایجاد صنایع تبدیلی سبب رونق کشاورزی و باغداری می شود یکی از باغداران اردبیلی در خصوص کمبود صنایع تبدیلی در استان اردبیل عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش سیب کاران مشگین شهری؛ از جولان دلالان تا کمبود صنایع تبدیلی+فیلم

چالش سیب کاران مشگین شهری؛ از جولان دلالان تا کمبود صنایع تبدیلی+فیلم