مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 03:552021-10-19سياسي

جهادگران فعال در امر واکسیناسیون کرونا تقدیر شدند


با برگزاری مراسمی جهادگران سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران که در امر واکسیناسیون کرونای کارکنان این نهاد فعالیت داشتند تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی مراسمی با حضور دکتر مهدی باصولی، سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی، مهندس علیرضا زجاجی، مدیرکل حوزه ریاست، دکتر سید رضی آقاسیدی، مدیرکل منابع انسانی و امور اداری و دکتر ابولقاسم رییسی، مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی، از دکتر مسعود حبیبی، رییس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران و تعدادی از همکارانش که در امر واکسیناسیون کرونای کارکنان این نهاد فعالیت داشتند تقدیر شد.

در این مراسم که به همت معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی برگزار شد، با اشاره به اهمیت انجام واکسیناسیون از آن به عنوان یکی از مهم ترین راه های مقابله و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مورد تاکید قرار گرفت و از اقدامات جهادگران سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در این موضوع مهم تقدیر شد.

سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تمامی ظرفیت ها در انجام واکسیناسیون عمومی کشور و بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، پایگاه تجمیعی واکسیناسیون را در این سازمان راه اندازی کرد که در آن واکسیناسیون کارکنان جهاددانشگاهی و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران فعال در امر واکسیناسیون کرونا تقدیر شدند

جهادگران فعال در امر واکسیناسیون کرونا تقدیر شدند