مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 03:352021-10-19سياسي

سرباز شهید گرگانی جزیره مجنون را بیشتر بشناسید


گرگانی «شهید عبدالحی آدمی»، در تاریخ بیست و چهارم مهرماه 1343 در شهرستان گرگان به دنیا آمد، پدرش «کمک آدمی» فردی مومن و زحمتکش بود که از طریق دامداری چرخه اقتصاد زندگی را می گذراند - شهید شهید عبدالحی آدمی از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ایران است، کشاورز بود که با عشق و علاقه به دفاع از میهن و مرز های کشورمان با پوشیدن لباس مقدس سربازی عازم جبهه های حق علیه باطل شد، او پس از رشادت های فراوان در جزیره مجنون به فیض شهادت نایل گشت.

شهید عبدالحی آدمی ، در تاریخ بیست و چهارم مهرماه 1343 در شهرستان گرگان به دنیا آمد، پدرش کمک آدمی فردی مومن و زحمتکش بود که از طریق دامداری چرخه اقتصاد زندگی را می گذراند و مادرش سرکار بانویی خانه دار و مهربان بود.

  شهید دوران کودکی خود را در آغوش گرم پدر و مادر سپری کرد تا اینکه به سن رفتن به مدرسه رسید و توانست دوران ابتدایی خویش را تا کلاس پنجم ابتدایی در دبستان روستای دوزالوم شهرستان گنبدکاووس با موفقیت به اتمام برساند.

او برای ورود به مقطع بالاتر به علت مشکلات اقتصادی نتوانست ادامه تحصیل بدهد به همین دلیل شروع به کار کردن کرد تا بدین طریق بتواند گره ای از مشکلات زندگی را بگشاید.

بعد از فراغت از تحصیل به کارکردن مشغول شد و به پدر خویش کمک می کرد تا اینکه در سن 18 سالگی به خدمت مقدس سربازی اعزام شد و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرباز شهید گرگانی جزیره مجنون را بیشتر بشناسید

سرباز شهید گرگانی جزیره مجنون را بیشتر بشناسید