مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 03:252021-10-19بين الملل

هشدار کمیته مقاومت عراق درباره سوء استفاده از اعتراضات به نتیجه انتخابات


کمیته هماهنگی مقاومت عراق ضمن توصیه به معترضان به نتایج انتخابات برای سلب فرصت از بعثی ها و مزدوران سفارتخانه ها برای سوء استفاده از اعتراضات مسالمت آمیز گفت که سرقت آرای مردم به دلیل مخالفتشان با سازش و اشغالگری بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته هماهنگی مقاومت عراق امروز دوشنبه بیانیه ای جدید درباره نتایج انتخابات پارلمانی زودهنگام این کشور صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، در بیانیه این کمیته آمده است: خطاب به ملت غیور ما و به خصوص فرزندان عشایر اصیل و مردم و طرفداران نامزدهایی که آرای آنها در سیاه ترین انتخابات عراق و چه بسا دنیا ربوده شد، می گوییم که بی تردید شما کاملا برای برپایی تظاهرات مسالمت آمیز و بیان مخالفت و نارضایتی خود نسبت به اتفاق رخ داده در سرقت خواست و آرای شما از سوی کمیساریای انتخابات، حق دارید.

کمیته هماهنگی مقاومت عراق با اشاره به دخالت طرف هایی داخلی و بین المللی در انتخابات گفت: آنها خیر و صلاح کشور عزیز ما و مردم آزاد و سرافراز ما را که مخالف همه اشکال اشغالگری و سازشگری هستند، نمی خواهند.

در ادامه آمده است: ما خواسته های مشروع شما را که با شواهد منطقی و آمار و ارقام شفاف انطباق دارد، برای بازگرداندن حق به صاحبان آن درک می کنیم تا فرصت از کسانی  سلب شود که به دنبال سوء  است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کمیته مقاومت عراق درباره سوء استفاده از اعتراضات به نتیجه انتخابات

هشدار کمیته مقاومت عراق درباره سوء استفاده از اعتراضات به نتیجه انتخابات