مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 02:452021-10-18اجتماعي

پیش بینی بارش برف و باران در اردبیل


جوی نسبتاً ناپایدار طی پنج روز آینده در غالب مناطق استان اردبیل به ویژه نواحی شمالی و مرکزی پیش‎ بینی می شود و احتمال بارش باران و برف دور از انتظار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی نسبتاً ناپایدار طی پنج روز آینده در غالب مناطق استان به ویژه نواحی شمالی و مرکزی است.

از بعد از ظهر روز گذشته شاهد نفوذ سامانه جوی ناپایداری به استان هستیم که به صورت متناوب تا پایان هفته در استان فعال خواهد بود.

نفوذ این سامانه ناپایدار موجب افزایش ابرناکی، وزش باد، کاهش دمای هوا، رخداد مه و بارش باران (گاهی به صورت رگبار باران) خواهد شد و از عصر سه شنبه (27 مهر) بر شدت ناپایداری ها به ویژه در نواحی شمالی و مرکزی استان افزوده خواهد شد.

با توجه به روند کاهشی دما تا پایان هفته در غالب مناطق، در ساعات صبحگاهی روز شنبه (1 آبان)، بارش برف در ارتفاعات و گردنه های استان، رخداد دمای صفر درجه و یخبندان در نواحی مرکزی و  جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود.

با توجه به افزایش حجم حجم رواناب و اختلال در تردد جاده ای استان به ویژه در مناطق کوهستانی و گردنه ها، توصیه می شود از تردد و توقف در مسیل ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش برف و باران در اردبیل

پیش بینی بارش برف و باران در اردبیل