مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 02:102021-10-18بين الملل

درخواست کمیته هماهنگی مقاومت عراق درباره اعتراض به نتایج انتخابات


کمیته هماهنگی مقاومت عراق بدنبال تظاهرات مردمی در اعتراض به نتیجه اعلام شده انتخابات پارلمانی این کشور بیانیه ای صادر کرد.

- به نقل از شبکه العهد، بدنبال تظاهرات مردمی در اعتراض به نتیجه اعلام شده انتخابات پارلمانی عراق، کمیته هماهنگی مقاومت این کشور در بیانیه ای ضمن تاکید بر سرقت آرای ملت عراق توسط کمیساریای عالی انتخابات، از تظاهرکنندگان خواست به فرصت طلبان اجازه سو استفاده از تظاهرات مسالمت آمیز آن ها جهت ضربه زدن به منافع عمومی و خصوصی را ندهند.

در این بیانیه آمده است: ملت غیور، به ویژه قبایل اصیل، طرفداران و دوستداران نامزدهایی که آرای آن ها در بدترین انتخابات تاریخ عراق و چه بسا بدترین انتخابات در سطح جهان، به سرقت رفته است.

شکی نیست که شما از حق کامل تظاهرات مسالمت آمیز برای ابراز مخالفت و خشم خود درباره سرقت اراده و رأیتان توسط کمیساریای عالی انتخابات برخوردار هستید.

کمیساریای انتخابات از حمایت برخی طرف های منطقه ای و بین المللی برخوردار است که به دنبال خیر و منفعت برای عراق عزیز و ملت آزاده و سرافراز ما نیستند ملتی که همه اشکال اشغالگری و عادی سازی روابط را نپذیرفته اند.

ما خواسته های قانونی شما را که بر شواهد منطقی و آمار روشن استوار بوده، و به دنبال بازگرداندن حق به صاحبان آن است، درک می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمیته هماهنگی مقاومت عراق درباره اعتراض به نتایج انتخابات

درخواست کمیته هماهنگی مقاومت عراق درباره اعتراض به نتایج انتخابات