مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 00:552021-10-18بين الملل

قرارداد خرید جنگنده و بالگرد از روسیه پیگیری می شود


رییس ستادکل نیرو های مسلح با اشاره به قرارداد های خرید هواپیما های جنگنده، جت آموزشی و بالگرد های رزمی از روسیه، گفت: این قرارداد ها پس از لغو تحریم تسلیحاتی ایران منعقد شده و در این سفر درباره اجرایی شدن آن مذاکره خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیرو های مسلح که به مسکو سفر کرده است در نشستی با کارشناسان و مدیران نهاد های ایرانی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، اهداف این سفر، وضعیت همکاری ها و مناسبات مشترک دفاعی و نظامی دوکشور وآخرین وضعیت تحولات منطقه ای و بین المللی و مبارزه با تروریسم را ترسیم و تبیین کرد.

وی با تاکید به اینکه برای داشتن روابطی مستحکم با کشور ها بخصوص روسیه و دیگر کشور های همسایه به نقشه راه نیاز داریم ، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های مختلف همکاری با روسیه در ابعاد نظامی-دفاعی، مناسبات و همکاری های فی مابین در این حوزه ها افزایش خواهد یافت.

سردار سرلشکر باقری با بیان اینکه برای گسترش روابط با همسایگان به نقشه راه نیاز داریم یادآور شد باتوجه به نگاه های مشترک ایران و روسیه درمسائل منطقه ای و بین المللی و ظرفیت های زیاد همکاری فیمابین، مناسبات دو کشور از جمله در حوزه نظامی-دفاعی گسترش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد خرید جنگنده و بالگرد از روسیه پیگیری می شود

قرارداد خرید جنگنده و بالگرد از روسیه پیگیری می شود