مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 00:302021-10-18بين الملل

بازدشت20 تن به اتهام دست داشتن در درگیری اخیر بیروت


منابع امنیتی لبنانی دوشنبه شب گزارش دادند که شمار افرادی که در پی تیراندازی در منطقه الطیونه بیروت پایتخت لبنان دستگیر شده اند، به بیش از 20 نفر رسیده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای شبکه تلویزیونی المیادین، 16 نفر از بازداشت شدگان وابسته به حزب القوات اللبنانیه (نیرو های لبنانی) به رهبری سمیر جعجع هستند.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب در نطقی به این مناسبت به این حوادث واکنش نشان داد و با درخواست برای مجازات عاملان این کشتار افزود: به عنوان کسانی که ظالمانه کشته شدیم، خواستار تحقیقات جدی و سریع هستیم و اینکه چگونه این کشتار به وجود آمد، همچنان که خواستار مجازات مسؤولان هستیم.

نصرالله گفت که می خواهیم بدانیم که آیا سربازی که متظاهران مسالمت آمیز شلیک کرده است، یک اقدام شخصی بوده که به دستور کسی این کار را انجام داده است.

وی خطاب به طرفداران و حامیان مقاومت گفت: مسیر درست برای شهدای کشتار الطیونه، تحقیق و مجازات قاتلان استشهر بیروت لبنان پنجشنبه گذشته شاهد درگیری مسلحانه در منطقه الطیونه بود.

درگیری ها بعد از آن آغاز شد که شماری از عناصر وابسته به حزب القوات اللبنانیه به ریاست سمیر جعجع به سمت راهپیمایی مسالمت آمیز حزب الله و جنبش امل در اعتراض به اظهارات قاضی پرونده انفجار بیروت تیراند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدشت20 تن به اتهام دست داشتن در درگیری اخیر بیروت

بازدشت20 تن به اتهام دست داشتن در درگیری اخیر بیروت