مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 00:252021-10-18بين الملل

بورل: همه درباره ازسرگیری اجرای برجام مصمم هستند


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه در پایان نشست وزرای امور خارجه کشور های اروپایی تصریح کرد که برجام در مقطع حساسی قرار دارد و همه مصمم هستند که این توافق به ریل اصلی خود بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جوسپ بورل روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در لوگزامبورگ حاضر شد تا توضیحاتی را درباره ماحصل گفتگو های امروز بین دیپلمات های ارشد 27 کشور اروپایی ارائه دهد.

او درباره برجام به مذاکرات اخیر خود با وزیر امور خارجه ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک و سفر معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا به تهران برای گفتگو با تیم جدید مذاکره کننده هسته ای ایران اشاره کرد و مدعی شد که اتحادیه اروپا سخت در تلاش است تا مذاکرات برای از سرگیری اجرای توافق هسته ای ایران، پی گرفته شود.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به نقش ایالات متحده در مشکلات کنونی برجام و اینکه کدام طرف باید برای اجرای این توافق گام های عملی بردارد گفت: ما به روشنی اعلام کردیم که زمان به نفع ایران نیست و بهتر است که سریع تر به مذاکرات برگردیم.

بورل درباره مذاکرات مقدماتی با ایران در بروکسل هم گفت که مدیر سیاسی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا از تمایل ایران برای برگزاری این جلسه با او و سایر اعضای برجام، پیش از مذاکرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل: همه درباره ازسرگیری اجرای برجام مصمم هستند

بورل: همه درباره ازسرگیری اجرای برجام مصمم هستند