مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 23:252021-10-18ورزشي

مدیرعامل سن ایچ ساوه: با 5 برد متوالی در لیگ برتر فوتسال فراتر از انتظار ظاهر شدیم


مدیرعامل تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت : پیروزی در پنج هفته اخیر لیگ برتر فوتسال نشان از توانایی بالای کادرفنی و بازیکنان جوان باشگاه سن ایچ دارد.

- داوود باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد آخرین  وضعیت تیم فوتسال سن ایچ ساوه و عملکرد این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال هستیم و با نتایجی که تا به امروز بدست آوردیم نشان دادیم که بازیکنان و کادرفنی با انگیزه و جوانی داریم که  توانمندی های بسیار بالایی دارند و آنها فراتر از انتظار در لیگ عمل کردند.

وی افزود : از روز نخست برای فراهم کردن شرایط مناسب و رفع مشکلات باشگاه، بازیکنان و در مجموعه سن ایچ وجود دارد که نقطه قوت ما محسوب می شود.

مدیرعامل سن ایچ ساوه در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از مسئولین دارید؟ اظهار داشت : باتوجه به شرایط کشور مسئولین دغدغه های فراوانی دارند و قطعا ورزش اولویت آنها نیست، به همین دلیل انتظاری از آن ها نداریم اما اگر در کنار مجموعه باشند موجب دلگرمی اعضای تیم  و شادی مردم می شوند.

باقری در ادامه تصریح کرد: طبق برنامه ریزی اعضای هیات مدیره باشگاه در این فصل به دنبال کسب جایگاه مناسبی در لیگ برتر هستیم و نمی خواهیم نسبت به گذشته عقب نشینی داشته باشیم و با تمام قدرت سعی می کنیم تا پایان لیگ حضوری قدرتمند داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سن ایچ ساوه: با 5 برد متوالی در لیگ برتر فوتسال فراتر از انتظار ظاهر شدیم

مدیرعامل سن ایچ ساوه: با 5 برد متوالی در لیگ برتر فوتسال فراتر از انتظار ظاهر شدیم