مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-18سياسي

تقویت تقریب مذاهب؛ کاربردی ترین روش مقابله با گروه های تکفیری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تغییر اسلام هراسی به شیعه هراسی را هدف راهبردی گروه های تکفیری دانست و گفت: کاربردی ترین روش در مقابل گروه های تکفیری تقویت تقریب مذاهب و دیپلماسی سیاسی کشورهای مسلمان است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تغییر اسلام هراسی به شیعه هراسی را هدف راهبردی گروه های تکفیری دانست و گفت: کاربردی ترین روش در مقابل گروه های تکفیری تقویت تقریب مذاهب و دیپلماسی سیاسی کشورهای مسلمان است.

حجت الاسلام مهدی قدرتی در اجتماع مردم لرستان که امروز 26 مهرماه در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد با محکومیت حادثه تروریستی شهادت شیعیان افغانستان، اظهار کرد: این همایش ابراز همنوایی و همدردی با مسلمانان شیعه و سنی افغانستان است.

وی با اشاره به اینکه جنایات گروه های تکفیری از داعش تا القاعده با حمایت آمریکا و کشورهای استکباری انجام می شود، افزود: باید منظومه فکری و رفتاری جریان های تکفیری را شناخت و در مقابل آنان راهبردهایی تعریف کرد.

قدرتی راهبرد جریان تکفیری در افغانستان و دیگر کشورهای اسلامی را تغییر اسلام هراسی به شیعه هراسی برشمرد و تصریح کرد: گروه های تکفیری می خواهند اسلام هراسی که توسط آمریکا راه افتاده را به شیعه هراسی تغییر دهند و ریشه تمام مصیبت هایی که بر سر دنیا می آید را به شیعه هراسی سوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تقریب مذاهب؛ کاربردی ترین روش مقابله با گروه های تکفیری است

تقویت تقریب مذاهب؛ کاربردی ترین روش مقابله با گروه های تکفیری است