مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 19:502021-10-18سياسي

نمایندگان مردم باید به انتخاب و تصمیمات جمعی خود پایبند باشند


نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام گفت: نمایندگان مردم قبل از اعلام نتیجه قطعی از سوی وزارت کشور، باید به انتخاب و تصمیمات جمعی خود پایبند باشند.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام گفت: نمایندگان مردم قبل از اعلام نتیجه قطعی از سوی وزارت کشور، باید به انتخاب و تصمیمات جمعی خود پایبند باشند.

محمدرضا احمدی سنگری در گفت وگو با خبرنگاران نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام با اشاره به اینکه اقتصاد سیاسی کشور یکی از عوامل اثرگذار در وضعیت معیشتی مردم محسوب می شود، افزود: نمایندگان مردم قبل از اعلام نتیجه قطعی از سوی وزارت کشور، باید پای انتخاب و تصمیمات خود بمانند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم باید نسبت به تصمیمات و تعهدادت جمعی پایبند باشند، گفت: عدم هماهنگی بین نمایندگان در شان مجلس انقلابی نیست.

عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید به اهمیت تمهیدات دولت مردمی در انتخاب استانداران گفت: معرفی گزینه های متعدد احتمال سکان داری گیلان به دست فرد غیر بومی را بالا می برد.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام گفت: باید هر چه سریعتر استاندار گیلان انتخاب شود و امورات اجرایی استان را به دست بگیرد تا گیلان از مشکلات و عقب ماندگی های مربوط به سنوات گذشته عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مردم باید به انتخاب و تصمیمات جمعی خود پایبند باشند

نمایندگان مردم باید به انتخاب و تصمیمات جمعی خود پایبند باشند