مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 18:502021-10-18سياسي

معیشت و سفره مردم دغدغه روزانه و هر ساعت من است/ شرایط امروز آثار تصمیمات قبل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور، شامگاه دوشنبه (26 مهرماه) در گفت وگوی تلویزیونی با مردم اظهار داشت: - رییس جمهور گفت: از همه کسانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند دعوت می کنم تا این واکسن را دریافت کنند، از رسانه ملی و بخش های مختلف خواسته ایم تا مردم را برای موضوع تزریق واکسن به صورت اقناعی، تشویق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور، شامگاه دوشنبه (26 مهرماه) در گفت وگوی تلویزیونی با مردم اظهار داشت: امروز با گذشت مدت کوتاهی در دز اول بیش از 70 درصد واکسن دریافت کردند و امیدواریم که قبل از فرارسیدن فصل سرما به همین میزان واکسن زده باشند تا از مردم صیانت شود.

وی افزود: در ستاد کرونا بحث ها این بوده که در موضوع کرونا از انفعال خارج شویم و حالت فعال پیدا کنیم که هم در واکسیناسیون و هم در کادر درمانی و دانشگاه ها و بخش های مختلف اعم از بسیج و سازمان های مختلف فعال شویم و باید پیش بینی ها و پیشگیری های لازم را دشته باشیم و باید کسانی که حتی دو دز زده اند اصول بهداشتی را رعایت کنند و رعایت اصول برای همگان ضرورت دارد.

* همه مردم را به تزریق واکسن دعوت می کنم رییسی با تاکید بر اینکه کسانی که واکسن نزده اند حتما واکسن بزنند، بیان داشت: بنای ما این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت و سفره مردم دغدغه روزانه و هر ساعت من است/ شرایط امروز آثار تصمیمات قبل است

معیشت و سفره مردم دغدغه روزانه و هر ساعت من است/ شرایط امروز آثار تصمیمات قبل است