مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-18سياسي

ریسک پذیری بین مدیران اجرایی تقویت شود


ریسک پذیری در میان مدیران دستگاه های اجرایی باید تقویت شود و این مهم تنها با شعار محقق نمی شود و باید خود دیوان محاسبات هم در این امر پیشقدم باشد.

- ایسنا/کردستان دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: ریسک پذیری در میان مدیران دستگاه های اجرایی باید تقویت شود و این مهم تنها با شعار محقق نمی شود و باید خود دیوان محاسبات هم در این امر پیشقدم باشد.

علی کامیار امروز (26مهر) در آیین معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان اظهار کرد: معرفی مدیران فرصت مناسبی برای آشنایی با وضعیت و ظرفیت استان ها است.

وی عنوان کرد: متاسفانه آنگونه که باید و شاید صدای استان ها به مرکز نمی رسد و استان ها برای پیام رسانی به مرکز کشور نیازمند مشارکت بیشتری هستند.

کامیار عدم استفاده از ظرفیت استان ها را یکی از اشکالات دولت در چند سال اخیر دانست و افزود: خوشبختانه علاقه رییس جمهور وقت به استان ها فرصتی برای جبران عقب ماندگی استان ها است.

وی با تاکید بر اینکه حضور مدیران ارشد استانی در داخل استان موثر است؛ ادامه داد: این مهم باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

کامیار با تاکید بر اینکه هر استانی باید متناسب با پتانسیل خود رشد کند افزود: یکی از رویکردهای دولت سیزدهم تقویت بودجه های استانی و بازگرداندن 70 درصدی اعتبارات به استان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریسک پذیری بین مدیران اجرایی تقویت شود

ریسک پذیری بین مدیران اجرایی تقویت شود