مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-18بين الملل

آمریکا و اسراییل باید مسول اقدامات خود باشند


رایزن نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد با توجه به اهمیت عرصه سایبری و اقدامات آمریکا برای نظامی کردن عرصه سایبری و حملات سایبری آمریکا و رژیم اسراییل تاکید کرد که تل آویو و واشنگتن باید مسئول اقدامات خلاف حقوق بین الملل خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حیدرعلی بلوجی رایزن نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد، آخرین دیدگاه ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص امنیت منطقه ای، امنیت سایبری و نظام خلع سلاحی سازمان ملل متحد را در نشست اختصاصی کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل تبیین کرد.

این دیپلمات ایرانی اظهار داشت: صلح و ثبات خاورمیانه و خلیج فارس برای امنیت منطقه ای و بین المللی حائز اهمیت است و ایران در پاسخ به نیاز های منطقه طرح های مختلفی ارائه کرده است.

وی افزود: با وجود این، منطقه ما شاهد چندین جنگ، حضور نظامی گسترده، افراط گرایی و تروریسم و نمایش زور بوده است.

نماینده ایران در کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد که دلیل عمده این مشکلات به دیدگاه های نادرست مثل خرید امنیت از خارج، تامین امنیت خود به بهای ناامنی همسایه ها و نیز تلاش برای کسب سلطه منطقه ای نشات می گیرد که این دیدگاه ها در نهایت به ترور بزدلانه سردار شهید قاسم سلیمانی، قهرمان مبارزه علیه داعش منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اسراییل باید مسول اقدامات خود باشند

آمریکا و اسراییل باید مسول اقدامات خود باشند