مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:152021-10-18اقتصادي

ارز 4200 تومانی امتیازی ویژه برای عده ای خاص و مانعی برای فعالان اقتصادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی امروز در اولین حضور خود در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهارداشت: فعالان اقتصادی در بخش های غیردولتی که بازیگران اصلی نبرد نابرابر اقتصادی محسوب می شوند بار ها در جلسات مختلف از مشکلاتی که .

- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اگرچه ارز 4200 تومانی مانع فعالیت فعالان بخش خصوصی می شود و امتیازات ویژه ای را برای برخی از افراد که دسترسی خاص دارند، دارد، اما حذف نکردن آن هیچ هزینه ای برای مسئولان اجرایی تصمیم گیر ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی امروز در اولین حضور خود در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهارداشت: فعالان اقتصادی در بخش های غیردولتی که بازیگران اصلی نبرد نابرابر اقتصادی محسوب می شوند بار ها در جلسات مختلف از مشکلاتی که بیشتر جنبه داخلی دارد تا خارجی گلایه کردند.

وی با بیان اینکه بازیگران جنگ اقتصادی ما از بار مجوز های بی قاعده هم شکایت دارند افزود: مجوز هایی که نه تنها منشأ اعمال سلیقه و رانت است، بلکه به یک مانع اساسی برای هر فعالیت اقتصادی در کشور تبدیل شده است و مقاومت برخی مسئولان دولتی باعث شده باوجود اقدامات خوب برای تسهیل مجوز های اقتصادی در آنجا هم نتوانیم هدف گذاری های امیدبخش را در مرحله عمل برای فعالان اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز 4200 تومانی امتیازی ویژه برای عده ای خاص و مانعی برای فعالان اقتصادی است

ارز 4200 تومانی امتیازی ویژه برای عده ای خاص و مانعی برای فعالان اقتصادی است