مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-18سياسي

باید سالیانه یک میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شود


وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و سیاست های اشتغال، باید سالیانه یک میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر حجت الله عبدالملکی، با بیان این مطلب در سومین نشست ستاد اشتغال قرارگاه رفاه مردم و کمیسیون تخصصی شورای عالی اشتغال اظهار داشت: با توجه به تاکید رییس جمهوری، باید سهم هرکدام از دستگاه ها در تحقق یک میلیون شغل در سال مشخص شود و این موضوع، بدون همکاری همه متولیان در این حوزه محقق نمی شود.

وی با اعلام این خبر که نشست بعدی شورای عالی اشتغال با حضور رییس جمهوری برگزار می شود، اظهار امیدواری کرد؛ در نشست آتی، برنامه عملیاتی تحقق یک میلیون فرصت شغلی در هر سال و کلیات آن مصوب شود.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه چارچوب مفهومی زیست بوم اشتغال کشور، باید بتواند بین تولید و اشتغال ارتباط منطقی برقرار کند، افزود: باید هرگونه ایجاد اشتغال به افزایش تولید منجر شود، تولید و اشتغال دو روی یک سکه هستند، اشتغال بدون تولید، معنا ندارد و در نگاه اقتصاد اسلامی، انسان ها، باید ارزش آفرین باشند.

عبدالملکی با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هماهنگ کننده موضوع اشتغال بین دستگاه ها و نهادها در کشور است، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید سالیانه یک میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شود

باید سالیانه یک میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شود