مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-18سياسي

دستگاه های متولی بر مراکز تفریحی و گردشگری دیر نظارت کنند


دستگاه های متولی بر مراکز تفریحی و گردشگری دیر نظارت کنند.

- ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر در رابطه با آسیب های اجتماعی اظهار داشت: در هر جامعه ای ناهنجاری هایی وجود دارد اما اگر در قبال این ناهنجاری ها بی تفاوت باشیم، ضد ارزش ها به ارزش تبدیل می شود و بی حجابی و بدحجابی و اختلاط زن و مرد به ارزش تبدیل شده و کسی خریدار مسائل ارزشی نیست.

امام جمعه دیر با تاکید بر لزوم تبیین و روشنگری در خصوص آسیب های اجتماعی، افزود: در درجه اول با بیان مسائل دینی نسبت به ناهنجاری ها، جهاد تبیین و روشنگری کنیم.

وی با اشاره به لزوم رعایت قانون و شرع، ادامه داد: استفاده از مراکز تفریحی و گردشگری باید بر اساس چارچوب های مشخص باشد و دستگاه های متولی هم باید این چارچوب ها و قوانین را شفاف بیان کنند.

حسینی با اشاره به استفاده از شیوه اخلاقی در بحث تبیین، گفت: در همه عرصه ها به ویژه موضوع مهدویت باید تبیین و روشنگری کنیم.

وی با بیان اینکه امروز بیش از گذشته به وحدت نیاز داریم، اظهار کرد: دشمنانی که با خفت و خواری از افغانستان خارج شدند، اخیراً با آوردن داعش به این کشور و انفجار در اماکن مذهبی شیعه، به دنبال ایجاد اختلاف و جنگ بین شیعه و سنی هستند که با هوشیاری مردم این کشور توطئه دشمن خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی بر مراکز تفریحی و گردشگری دیر نظارت کنند

دستگاه های متولی بر مراکز تفریحی و گردشگری دیر نظارت کنند