مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-18ورزشي

سپاهان کامل تر از قبل است/ حریف دست و پا بسته نیستیم


از نظر من تیم سپاهان نسبت به فصل  گذشته کامل تر است و برای بازی فرد به این موضوع واقف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در چارپوب هفته اول لیگ برتر فوتبال از شروع لیگ با شادی اظهار امیدواری کرد و اظهار داشت: امیدوارم لیگ خوبی برای تیم ها و تمامی دست اندکاران در پیش باشد.

وی افزود: بازی فردا اولین بازی فصل است، بازی با تیم سپاهان است که برای مربی آنها محرم نویدکیا و مجموعه آنها احترام بسیار زیادی قائل هستیم، اما تلاش می کنیم با وجود سختی هایی که در یکی دو هفته قبل داشتیم لیگ را به خوبی آغاز کنیم و خود را مهیای حضور در این بازی کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به دوره بیش از سی روزه آمادگی این تیم برای لیگ بیست و یکم ادامه داد: ما مانند بسیاری از تیم ها از شرایط آرمانی فاصله داریم اما تلاش داریم رفته رفته به یک هارمونی خوب در تیم برسیم، امیدواریم بازی فردا مثل سال گذشته به دور از هر حواشی و کاملاً فنی باشد.

نگاه ما بازی فصل گذشته نیست وی اضافه کرد: امیدوارم در نهایت موفقیت از آن تیمی باشد که لیاقت آن را داشته باشد، فکر می کنم از لحاظ ذهنی و تا حدود تاکتیکی خود را مهیای این بازی کرده ایم؛ ما سال گذشته سه بازی رسمی و دو بازی دوستانه با سپاهان داشتیم که متأسفانه بین این بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان کامل تر از قبل است/ حریف دست و پا بسته نیستیم

سپاهان کامل تر از قبل است/ حریف دست و پا بسته نیستیم