مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:402021-10-18بين الملل

جنبش «أمل»: همه عاملان و همدستان حادثه الطیونه باید دستگیر شوند


جنبش «أمل» لبنان روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اتفاقات الطیونه در روز پنج شنبه گذشته، لبنانی ها را با واقعیت تلاش یک سری گروه های لبنانی برای احیای جنگ داخلی و شکاف ملی و تهدید صلح مدنی روبرو کرده است.

- جنبش أمل لبنان روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اتفاقات الطیونه در روز پنج شنبه گذشته، لبنانی ها را با واقعیت تلاش یک سری گروه های لبنانی برای احیای جنگ داخلی و شکاف ملی و تهدید صلح مدنی روبرو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر سیاسی جنبش أمل روز دوشنبه پس از برگزاری نشست دوره ای خود در مورد شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی لبنان بیانیه ای را منتشر کرده و در آن به موارد ذیل اشاره کرده است: اولا-در حال و هوای ولادت پیامبر رحمت، بشریت و عدالت و پیامبر هدایت و اسلام حضرت محمد (ص)، جنبش از همگان در این لحظات حساس ملی می خواهد که از مفاهیم روز تولد پیامبر بزرگوار برای بیداری ملی صادقانه که فرمول همزیستی و وحدت ملی را تداوم می بخشد، بهره گیرند و از محاسبات تنگاتنگ جناحی اجتناب و مواضع مسؤولانه در برخورد با مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اتخاذ کنند.

دوما- روندی که قاضی البیطار بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت در پیش گرفته است و آنچه در منطقه الطیونه بیروت اتفاق افتاده است، همه لبنانی ها را با واقعیت تلاش یک سری گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش «أمل»: همه عاملان و همدستان حادثه الطیونه باید دستگیر شوند

جنبش «أمل»: همه عاملان و همدستان حادثه الطیونه باید دستگیر شوند