مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-18ورزشي

حضور بازیکنان بومی لذت صعود را چندین برابر کرد


سرمربی تیم فوتسال نوجوانان فردوس گفت: صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر نوجوانان کشور با بازیکنان بومی لذت بیشتری داشت.

- ایسنا/قم سرمربی تیم فوتسال نوجوانان فردوس گفت: صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر نوجوانان کشور با بازیکنان بومی لذت بیشتری داشت.

محمد قاسمی در گفت وگوبا ایسنا عنوان کرد: تیمداری در وضعیت اقتصادی کنونی کار بسیار دشواری است و ابتدا از مسئولین تیم تشکر می کنم که در چنین وضعیتی تیمداری می کنند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان بازیکنان احساسی تر عمل می کنند و اولین مسئله هر مربی در این رده سنی کنترل احساسات بازیکنان است چرا که بازیکنان با هر برد یا باخت از بلحاظ روحی برانگیخته می شوند و این موضوع در بازی های بعدی تاثیر گذار خواهد بود.

سرمربی نوجوانان فردوس اظهار داشت: نسبت به سال گذشته تیم خیلی بومی تر شده است و امسال تنها دو بازیکن غیر بومی در اختیار داریم و این موضوع باعث افزایش لذت صعود به مرحله بعد شده است.

وی افزود: ما برای اینکه در آینده دچار مشکل کمبود بازیکن در رده های بالاتر و حتی رده سنی بزرگسالان نشویم باید از رده های پایه با بازیکنان بومی کار کنیم تا در آینده این بازیکنان در رده های سنی بالاتر درخشش پیدا کنند و مشکل کمبود بازیکن رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بازیکنان بومی لذت صعود را چندین برابر کرد

حضور بازیکنان بومی لذت صعود را چندین برابر کرد