مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:202021-10-18اجتماعي

آلایندگی موتورسیکلت های کاربراتوری چندین برابر یک خودرو سواری


رییس اداره ارزیابی محیط زیست و بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم به تشریح برخی از موانع در اجرای قانون هوای پاک و اقدامات انجام شده در این خصوص از سوی دستگاه های مختلف پرداخت.

- رییس اداره ارزیابی محیط زیست و بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم به تشریح برخی از موانع در اجرای قانون هوای پاک و اقدامات انجام شده در این خصوص از سوی دستگاه های مختلف پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه اکبرپور در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا که عصر امروز در محل استانداری تهران برگزار شد، با اشاره به برخی از موانع و آسیب های موجود در اجرایی شدن قانون هوای پاک گفت: در اولویت نبودن سیاست ها و برنامه های کاهش آلودگی هوا و توجه به آن در شرایط اضطرار، عدم توزیع سراسری سوخت بنزین و نفت گاز استاندارد در سراسر کشور، فرسودگی تعدادی از ایستگاه های پایش کیفی هوا و هزینه بالای راهبری آن، تردد بالای موتورسیکلت های کاربراتوری و فرسوده در تهران از جمله مشکلات، موانع و آسیب ها در تکراری شدن قانون هوای پاک است.

وی در توضیح برخی از اقدامات انجام شده از سوی دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف گفت: پلیس راهور اقداماتی را انجام داده که البته گزارش های آن به صورت مستند به ما اعلام نشده و امیدوارم که نماینده پلیس شرحی از آن را اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلایندگی موتورسیکلت های کاربراتوری چندین برابر یک خودرو سواری

آلایندگی موتورسیکلت های کاربراتوری چندین برابر یک خودرو سواری