مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:202021-10-18ورزشي

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان: تلاش کردیم بازیکنان از نظر بدنی آماده باشند


سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: شروع لیگ است و اطلاعات زیادی از رقیبان نداریم، سعی کردیم بازیکنان از نظر بدنی و تاکتیکی آماده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش با مس کرمان اظهار داشت: شروع لیگ است و اطلاعات زیادی از رقیبان نداریم، سعی کردیم بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی آماده باشند، بازیکنان جدیدی اضافه شدند که سعی کردیم تا حد امکان از لحاظ تاکتیکی به تیم نزدیک تر شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: باید سعی کنیم تا جایی که می شود روز به روز هماهنگ تر شویم و تا جایی که امکان دارد بازی ها را خوب شروع کنیم با این وجود که می دانیم رقیب سرسختی داریم.

وی عنوان کرد: سال گذشته مس ما را خیلی  اذیت کرد، مخصوصا در بازی جام حذفی در اصفهان، در رفسنجان هم اذیت شدیم تا امتیاز بگیریم و قطعا روز سختی داریم و باید مراقب بازی مس باشیم، چون نفرات خوبی اضافه شده و تیم بهتری نسبت به سال گذشته شدند که این موضوع ما را اذیت خواهد کرد، امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند.

نویدکیا در خصوص عملکرد سپاهان در فصل گذشته و از دست دادن قهرمانی در این فصل بیان داشت: این واقعیتی است که نمی شود از آن فرار کرد، سال گذشته دو تیمی که در لیگ برتر اوت شدند و به دسته پایین تر رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان: تلاش کردیم بازیکنان از نظر بدنی آماده باشند

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان: تلاش کردیم بازیکنان از نظر بدنی آماده باشند