مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-18سياسي

انجام بیش از 865 هزار ماموریت در اورژانس اجتماعی طی سال گذشته


رییس دفتر گروه آسیب های اجتماعی بهزیستی اعلام کرد که در سال گذشته اورژانس اجتماعی در مجموع بیش از 865 هزار ماموریت داشت که در چهار فعالیت اورژانس اجتماعی بود.

- رییس دفتر گروه آسیب های اجتماعی بهزیستی اعلام کرد که در سال گذشته اورژانس اجتماعی در مجموع بیش از 865 هزار ماموریت داشت که در چهار فعالیت اورژانس اجتماعی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین اسدبیگی در نشست تخصصی بررسی وضعیت اورژانس اجتماعی کشور با بیان اینکه اورژانس اجتماعی یک برنامه ای برای مقابله با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها از سال 1378 با راه اندازی 9 مرکز مداخله در بحران به صورت مراکز ثابت راه اندازی شده است، گفت: در سال 1383 خط تلفنی 123 راه اندازی شد که البته از سال های قبل نیز شماره تلفنهایی اعلام شده بود و افراد می توانستند برای اعلام مشکلاتشان تماس بگیرند اما به طور رسمی این شماره رند (123) در سال 83 راه اندازی شد و سال 87 خودروهای خدمات سیار که روانشناس و مددکار به همراه راننده در جایی که آسیب اجتماعی وجود دارد مراجعه می کنند، افتتاح شد که از آنجا اورژانس اجتماعی نام گرفت.

اسدبیگی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ما در کشور در تمام استان ها و شهرستان ها که جمعیت بالاتر از 50 هزار نفر دارند اورژانس اجتماعی را داریم و تعداد نیروهای ما 4300 هزار نفر است که باتوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 865 هزار ماموریت در اورژانس اجتماعی طی سال گذشته

انجام بیش از 865 هزار ماموریت در اورژانس اجتماعی طی سال گذشته