مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-18سياسي

ضرورت اصلاح ساختار نامناسب حاکم بر بخش کشاورزی


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بر ضرورت اصلاح ساختار نامناسب حاکم بر بخش کشاورزی و بروکراسی اداری حاکم بر آن تاکید کرد.

- ، اکبر فتحی عصر امروز دوشنبه در جلسه بررسی عملکرد و چالش های پیشروی بخش کشاورزی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد گفت: در برنامه ریزی برای بخش کشاورزی باید استعدادهای استان در زیربخش های کشاورزی مدنظر قرار گیرد و بخش عمده توان و انرژی در این بخش ها متمرکز گردد.

وی از این برنامه ها تحت عنوان پروژه های شاخص یاد کرد که علاوه بر فعالیت های روتین کشاورزی در هر شهرستان نسبت به استعدادها، پتانسیل ها و فرصت ها و تهدیدهای آن شهرستان تعریف شده است.

وی در مورد دلایل عدم موفقیت و عملی نشدن برخی پروژه ها، در وهله اول به ساختار نامناسب حاکم بر بخش کشاورزی و بروکراسی اداری اشاره نمود و تمامی چالش های پیش روی بخش کشاورزی را ناشی از دو علت عمده عدم وجود نظام بهره برداری متناسب با شرایط استان و در مقیاس بزرگ تر در کل کشور و ناکارآمدی بازرگانی محصولات کشاورزی دانست.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان به لزوم اصلاح این ساختار نامناسب، اظهار داشت: عملی شدن و به نتیجه رسیدن استراتژی های مدنظر در ادارات تابعه سازمان جهادکشاورزی نیازمند تغییراتی در ساختار تصمیم گیری این سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح ساختار نامناسب حاکم بر بخش کشاورزی

ضرورت اصلاح ساختار نامناسب حاکم بر بخش کشاورزی