مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-18سياسي

انفجارهای طالبان بیشتر به سمت شیعیان است


در طول عمر دو ماهه ای که طالبان بر سرکار آمده، بالغ بر 30 انفجار در افغانستان اتفاق افتاده و این انفجارها بیشتر به سمت وسوی شیعیان بوده است.

- ، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز دوشنبه در اجتماع طلاب و روحانیون اهوازی که برای محکومیت کشتار شیعیان افغانستان برگزار شد، گفت: داعش نایب آمریکا در ایجاد ناامنی در افغانستان است و اینکه داعش در خط مقدم قرار گرفته و بدون هیچ ابایی دست به این کارها می زند‏ چون که داعش به نیابت از سران قدرتمند جهانی و نظام سلطه در افغانستان حضور دارد و در این تردیدی نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در طول عمر دو ماهه ای که طالبان بر سرکار آمده، بالغ بر سی انفجار در افغانستان اتفاق افتاده و این انفجارها بیشتر به سمت وسوی شیعیان بوده است.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه انفجارهای انجام شده دو پیام دارد، افزود: پیام اول این است که انفجارها استمرار خواهد داشت و پیام دوم نبود اراده جدی برای کنترل و مهار انفجارها و ایجاد امنیت است که برای طالبان مطرح نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه کشورهای نظام سلطه می دانند هر جا مردم را به حال خود رها کردند، موازنه به سود مردم پیش خواهد رفت، گفت: اینها برای اینکه موازنه به نفع اربابان آنها پیش برود، این ناامنی و انفجاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجارهای طالبان بیشتر به سمت شیعیان است

انفجارهای طالبان بیشتر به سمت شیعیان است