مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-18حوادث

نقش ریش سفیدان در تامین امنیت انکارناپذیر است


رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، گفت: استفاده بهینه از تجربیات و ظرفیت های ارزشمند علما دینی و ریش سفیدان به ویژه در مناطق مرزی استان امنیت پایدار اجتماعی را به همراه خواهد داشت چرا که اعتماد مردم به پلیس بهترین سرمایه اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابراهیم ملاشاهی با جمعی از ریش سفیدان و معتمدان محلی در محل پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفت و گو کرد.

وی با اشاره به نقش بزرگان و ریش سفیدان در پیشگیری از وقوع جرم گفت: استفاده بهینه از تجربیات و ظرفیت های ارزشمند علما دینی و ریش سفیدان به ویژه در مناطق مرزی استان امنیت پایدار اجتماعی را به همراه خواهد داشت چرا که اعتماد مردم به پلیس بهترین سرمایه اجتماعی است.

رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از علما و ریش سفیدان به عنوان پل ارتباطی مردم و پلیس یاد کرد و تصریح کرد: همراهی علماء و بزرگان و ریش سفیدان که از تأثیر گذارترین افراد جامعه هستند در راستای ارتقاء امنیت جامعه نقش بسزایی دارند.

این مقام انتظامی بر ضرورت حفظ اتحاد و همدلی بین اقوام مختلف تأکید کرد، اظهار داشت: مردم با حضور به موقع و وفاداری که به که اکنون در شهرستان برقرار است در درجه اول به نفع مردم است و در سایه این امنیت است که تمام فعالیت های فرهنگی اقتصادی و اجتماعی به ثمر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ریش سفیدان در تامین امنیت انکارناپذیر است

نقش ریش سفیدان در تامین امنیت انکارناپذیر است