مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:402021-10-18اجتماعي

انتقاد پلیس از تردد اتوبوس ها و آمبولانس های آلاینده فاقد پلاک


معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن ارائه گزارشی آماری از برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در شهر تهران از تردد اتوبوس ها و آمبولانس های فاقد پلاک در معابر پایتخت گلایه کرد.

- معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن ارائه گزارشی آماری از برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در شهر تهران از تردد اتوبوس ها و آمبولانس های فاقد پلاک در معابر پایتخت گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد رازقی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر تهران که عصر امروز در استانداری تهران برگزار شد، گفت: برخورد با تخلفات آلایندگی و دودزا به اشکال مختلف از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ انجام می شود بطوری که طی شش ماه گذشته یک میلیون و 626 هزار و 85 مورد اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی از سوی دوربین های نظارتی در سطح شهر تهران انجام شده است.

وی با بیان اینکه این اعمال قانون توسط دوربین ها انجام شده و ممکن است برخی از خودروها چندین بار نیز جریمه شده باشند، تصریح کرد: این عدد یک میلیون و 626 هزار و 85 مورد به معنای تعداد خودروها نیست بلکه موارد اعمال قانون است و تعداد کل خودروهای فاقد معاینه فنی در شهر تهران نیز آماری است که شهرداری تهران با استفاده از سامانه سیمفا می تواند آن را احصا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پلیس از تردد اتوبوس ها و آمبولانس های آلاینده فاقد پلاک

انتقاد پلیس از تردد اتوبوس ها و آمبولانس های آلاینده فاقد پلاک