مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-18سياسي

اجرای طرح روستای بدون بیکار در 16 روستای لرستان


رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان از اجرای طرح روستای بدون بیکار در سطح 16 روستای استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان از اجرای طرح روستای بدون بیکار در سطح 16 روستای استان خبر داد.

حامد ویسکرمی امروز 26 مهرماه، ریشه کنی فقر و محرومیت را مستلزم فراهم کردن زمینه اشتغال در روستاها دانست و اظهار کرد: در این راستا طرح هایی مانند طرح روستای هدف بدون بیکار و جهش تولید در دیم زارهای لرستان برگزار می شود.

وی از اجرای طرح روستای بدون بیکار در سطح 16 روستای استان خبر داد و تصریح کرد: طرح روستای بدون بیکار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در 16 روستای استان که دارای ضریب محرومیت بالایی هستند، اجرا می شود که از این تعداد 10 روستا متعلق به روستاهای تابعه خرم آباد است.

ویسکرمی بر لزوم هدفمند شدن تسهیلات اشتغال روستایی تأکید کرد و ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در 761 روستا مشغول فعالیت بوده و تاکنون 360 میلیارد تومان بابت اشتغال روستایی پرداخت کرده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان با بیان اینکه ساخت 379 کلاس درس از تعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان بوده است، افزود: در حال حاضر 240 کلاس درس در استان افتتاح و 139 کلاس درس نیز در حال ساخت است که در سال تحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح روستای بدون بیکار در 16 روستای لرستان

اجرای طرح روستای بدون بیکار در 16 روستای لرستان