مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-18اجتماعي

تشکیل کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان در گیلان


مدیرکل بهزیستی گیلان، با بیان اینکه کودکان نباید به خاطر فقر روانه خیابان شوند، گفت: کمیته ای متشکل از بهزیستی، کمیته امداد، دادستانی و شهرداری را تشکیل دادیم تا مسئله ساماندهی کودکان کار و خیابان را با تصمیمات انسانی و مددکاری رسیدگی کند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان، با بیان اینکه کودکان نباید به خاطر فقر روانه خیابان شوند، گفت: کمیته ای متشکل از بهزیستی، کمیته امداد، دادستانی و شهرداری را تشکیل دادیم تا مسئله ساماندهی کودکان کار و خیابان را با تصمیمات انسانی و مددکاری رسیدگی کند.

حسین نحوی نژاد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت مشارکت جویی و فرهنگ سازی در بهزیستی، اظهار کرد: مهمترین ماموریت بهزیستی در حوزه پیشگیری و درمان معلولین، کودکان، خانواده و سلامت روان است.

وی کم بینایی و نابینایی را جزو مشکلاتی دانست که روند جهانی افزایشی دارد و تصریح کرد: هنوز در مناطق روستایی کشورهای در حال توسعه برخی از عفونت ها از جمله تراخم و به تعویق انداختن اعمال جراحی همچون آب مروارید و آب سیاه باعث نابینایی می شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان، با اشاره به شیوع فشار خون و دیابت در دوران سالمندی، گفت: اغلب آب مروارید و آب سیاه در دوران سالمندی دیده می شود که می تواند منجر به نابینایی شود لذا نیازمند فرهنگ سازی و تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان در گیلان

تشکیل کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان در گیلان