مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-18اجتماعي

افزایش آسیب های اجتماعی در مدارس در سایه ناآگاهی و سردرگمی والدین


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه آموزش رکن اصلی رشد و تعالی فرد و جامعه است گفت: ناآگاهی و سردرگمی والدین در مقابله با آسیب های اجتماعی باعث افزایش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمدرضا حدادزاده عصر امروز در نشست تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوجوانان با تاکید بر اینکه نمی توان در استان نسبت به برخی مسائل و آسیب های اجتماعی بی تفاوت بود اظهار داشت: متاسفانه نسبت به بحث آموزش نحوه مواجهه با آسیب های اجتماعی از خودکشی گرفته تا انحرافات جنسی، سهل انگاری های بسیاری صورت می گیرد.

حدادزاده با اشاره به رشد آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان گفت: ایجاد مرکزی ویژه دانش آموزان با هدف ارائه مشاوره در حوزه های مختلف جهت کاهش آسیب ها در بین آنان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برخی آسیب ها در بین دانش آموزان مخفی است و در آمارهای رسمی نمی آید و سازوکاری برای دانش آموزان، والدین و حتی مدارس برای برخورد و حل آن وجود ندارد لذا در بعضی از حوزه ها باید از ظرفیت مجموعه های مردم نهاد و دغدغه مندان استفاده شود.

دادستان یزد گفت: فعالین فرهنگی و مذهبی باید با ظرافت ها و شناخت ظرفیت های رسانه ای در فضای مجازی هوشمندانه خوراک جذاب و اثرگذار تولید و ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آسیب های اجتماعی در مدارس در سایه ناآگاهی و سردرگمی والدین

افزایش آسیب های اجتماعی در مدارس در سایه ناآگاهی و سردرگمی والدین